Nuffnang Ads

Sunday, June 5, 2011

Setahun sudah !

Salam ...

Hari ini genaplah 1 tahun aku bergelar PELAJAR DIPLOMA PENGURUSAN SUMBER MANUSIA di KOLEJ TEKNOLOGI ANTARABANGSA CYBERNETICS .... Alhamdulillah ... Setakat ni pembelajaran aku kat sana okey ... Result Semester 1 aku pon Alhamdulillah .... Cuma result Semester 2 ni je tak tahu lagi .. Dengar2 cerita result dah keluar ... Tapi kena gi check kat DAA ...

La ni tengah pening nak cari rumah sewa dekat2 dengan kolej ... Tak tahu la ade lagi ke tak umah kosong ... hermmm .. Tawakal je la ... Ade sorang kawan aku yang satu kolej dan 1 kawasan perumahan , dia cadangkan berulang je dari rumah ke kolej ..

Tapi ...................... Berat perasaan aku merasakannya .. ahaha .. Sebab yang pertama , aku seorang perempuan .. Tipu la kalau aku cakap aku tak cuakkan .. Gila sangat2 cuak kot ...

Mak aku pon cakap rempit je la ... Tapi ... tapi .. tapi ... Aku tak de bran (berani) la ...  Kalau berulang pon mungkin naik bas dan LRT je lah .. Itu jer yang temampu .. Kalau nak naik motor tu mungkin 500000000x kot fikir baru dapat keputusan .. hahaha ... !

Aku rasa sedih ( erm ??? betol ke "SEDIH" perasaan yang aku nak nyatakan ?? ) .. oke .. oke ... SEDIH ... Aku rasa sedih sebab PUAN SAUFEE FADHILLAH BT AZMAN , iaitu Ketua Pogram DPSM merangkap lecturer aku waktu sem 1 & 2 dah berhenti mengajar di CICT sebab dia dapat tawaran mengajar di JENGKA ... T_T .. Mesti lepas ni rindu dia mengajar .. Dia mengajar best ! Aku dapat tumpu perhatian dan enjoy masa dia mengajar ... Tapi , itu impian dia .... Impian untuk mengajar di IPTA dan duduk bersama suaminya yang tercinta .. Sebab selama ni dia dok KL .. Suami dia duduk Pahang .. Alhamdulillah ... Doa dia termakbul ! 




Kenangan masa gi lawatan untuk assingment Law of Marketing ...




No comments:

Post a Comment