Nuffnang Ads

Wednesday, January 4, 2012

Kraftangan ku !!

Salam ... ape kabo seme kengkawan ?? hehe ... Entri kali ni seperti yang dijanjikan , aku nak share antara kraftangan yang telah pon aku hasilkan selama aku cuti semester baru-baru ini .. ( tak santek jangan komen*** hahahahaha ... )


Hair clip ... hehe .. cantik tak ?? biase - biase je dulu sementara nak *PRO* (pro ke ?? ) hehehe ...
Bawah ni pon hair clip jugak tapi jenis aligator clip punyer .. 



ni lak sepit besar ..


ni pun hair clip jugak .. jenis yang bergigi tuh ( xtaw nama sepit tu ape .. heheh )



Handphone case for samsung ( model apo dok tahu ler teman ) temanya ANGRY BIRD !! ngehhh3!!! ( gelak cam angry bird keyh ) ... Bawah ni pulak handphone case for Nokia E63 / Nokia X2 dan sewaktu denganya ... Hardisk pon boleh masuk ...




Ni pulak DOMO  KUN ...



 Ni pulak Pencil Case bertemakan ANGRY BIRD ..

( front )
( Back )


 My latest kraftangan .. ID CARD HOLDER .. untuk kad matrix saya .. cute tak ?? cute tak ?? hehe ...



Insya ALLAH lepas ni saya akan merajinkan diri saya untuk menghasilkan pelbagai lagi kraftangan daripada kain flanel ini .. Best taw buat semua ni .. Jom la try .. Di samping boleh mengisi masa lapang anda yang tak der la nak lapang sangat kan .. hehe ... Sehingga berjumpa lagi .. 

P/S : Terima Kasih kepada sesiapa yang sudi membaca .. ^_^

5 comments:

  1. hahaha !! bak 10 hengget !! ngeh3!! kne order dulu la ..

    - Puan , nak order apa yea ?

    ReplyDelete
  2. Nak cam gambo ke 4 yang floral munge2 tu, tapi jadik brooch bleh ka?

    ReplyDelete
  3. shika, ni shika buat sndri ke? kak ain nak boleh? :D

    ReplyDelete
  4. kak , boleh x bg step how to make it ? :))

    ReplyDelete